جراح زیبایی بینی جراح زیبایی بینی .

جراح زیبایی بینی

روند انجام بیهوشی در جراحی بینی گوشتی در تهران چگونه طی میشود ؟

روند انجام بیهوشی در جراحی بینی گوشتی در تهران چگونه طی میشود ؟
انجام گرفتن بیهوشی در فرد بیمار بایستی توسط متخصص بیهوشی انجام شود . نوع دارو و دوز مصرفی ان ، بنا به نوع جراحی و شرایط بیمار متفاوت بوده و تشخیص ان به عهده متخصص خواهد بود . بیهوشی به طور کلی در چهار مرحله انجام میشود.
شروع بیهوشی در جراحی بینی گوشتی در تهران
در اتاق مخصوص بیهوشی یا اتاق عمل بیمار بر روی تخت قرار گرفته و علائم حیاتی وی و پرونده بالینی او مورد بررسی قرار میگیرد . برای شروع بیهوشی لازم است که اقدامات بعدی صورت گیرند .
شروع بیهوشی بهترین جراحی بینی گوشتی در تهران
2- چسب های خاصی به قفسه سینه بیمار چسبانده شده و سیم هایی که نشان دهنده نوار قلبی بیمار هستند به بدن وی متصل می شوند . این سیم ها در طول انجام جراحی ، ضربان قلب بیمار را بر روی صفحه مانیتور نشان خواهند داد .
شروع بیهوشی
1- بازوبند فشار سنج به بازوی بیمار بسته شده و در تمام مدت زمان انجام جراحی ، فشار خون او کنترل میشود .
2- گیره ای به نوک یکی از انگشتان بیمار متصل میشود این گیره دارای نوعی سنسور با حسگر مادون قرمز میباشد . که از طریق سیم متصل به ان میزان اکسیژن موجود در خون بیمار را به متخصص بیهوشی نشان میدهد .
3- در حین جراحی ، بیمار نیازمند به انجام تزریقات متعدد خواهد داشت . تزریقات از طریق لوله پلاستیکی به نام کونولا یا انژیوکت صورت میگیرند .
4- معمولا به بیماران برای انجام تنفس بهتر ، دستگاه تنفس مکانیکی متصل می کنند . با استفاده از این دستگاه ، تعداد تنفس ها و عمق ان ها تنظیم میگردند .
5- پس از تمام شدن عمل جراحی بینی گوشتی در تهران ، بیمار لازم است مدتی را در اتاق ریکاوری که از مجموعه اتاق های عمل به حساب می اید . قرار گرفته تا تاثیرات ناشی از تزریق داروی بیهوشی یا بی حسی به مرور زمان کم شود . در این مدت وضعیت دستگاههای حیاتی بدن ، به خصوص دستگاههای قلب و عروق و تنفس به وضعیت عادی باز خواهند گشت . پس از طی شدن این دوره بیمار به نخش منتقل خواهد شد .
پس از بیهوشی با توجه به شرایط بیمار ، نوع بیهوشی یا بی حسی عمل جراحی انجام شده و داروهایی که در طول درمان استفاده شده اند ، ممکن است حالت های مختلفی در بیمار تجربه شود . البته حالتهای پس از بیهوشی تا حد زیادی به وضعیت سلامتی بدن بیمار نیز بستگی دارد . در اغلب موارد به خاطر وجود مواد ارام بخشی که در این داروها وجود دارد بیماران حس خوبی را تجربه میکنند .
نکته مهم پس از بیهوشی این است که برای راه رفتن بعد از عمل حتما باید از شخص کمکی استفاده کنند ، کاهش ناگهانی مدت و اثرات دیگری که ناشی از تزریق داروی بیهوشی است ، احتمال سرگیجه و از دست دادن تعادل را در پی خواهد داشت .
سوالات متدوال


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۲:۲۹ توسط:جراح زیبایی بینی موضوع: نظرات (0)