جراح زيبايي بيني جراح زيبايي بيني .

جراح زيبايي بيني

روند انجام بيهوشي در جراحي بيني گوشتي در تهران چگونه طي ميشود ؟

روند انجام بيهوشي در جراحي بيني گوشتي در تهران چگونه طي ميشود ؟
انجام گرفتن بيهوشي در فرد بيمار بايستي توسط متخصص بيهوشي انجام شود . نوع دارو و دوز مصرفي ان ، بنا به نوع جراحي و شرايط بيمار متفاوت بوده و تشخيص ان به عهده متخصص خواهد بود . بيهوشي به طور كلي در چهار مرحله انجام ميشود.
شروع بيهوشي در جراحي بيني گوشتي در تهران
در اتاق مخصوص بيهوشي يا اتاق عمل بيمار بر روي تخت قرار گرفته و علائم حياتي وي و پرونده باليني او مورد بررسي قرار ميگيرد . براي شروع بيهوشي لازم است كه اقدامات بعدي صورت گيرند .
شروع بيهوشي بهترين جراحي بيني گوشتي در تهران
2- چسب هاي خاصي به قفسه سينه بيمار چسبانده شده و سيم هايي كه نشان دهنده نوار قلبي بيمار هستند به بدن وي متصل مي شوند . اين سيم ها در طول انجام جراحي ، ضربان قلب بيمار را بر روي صفحه مانيتور نشان خواهند داد .
شروع بيهوشي
1- بازوبند فشار سنج به بازوي بيمار بسته شده و در تمام مدت زمان انجام جراحي ، فشار خون او كنترل ميشود .
2- گيره اي به نوك يكي از انگشتان بيمار متصل ميشود اين گيره داراي نوعي سنسور با حسگر مادون قرمز ميباشد . كه از طريق سيم متصل به ان ميزان اكسيژن موجود در خون بيمار را به متخصص بيهوشي نشان ميدهد .
3- در حين جراحي ، بيمار نيازمند به انجام تزريقات متعدد خواهد داشت . تزريقات از طريق لوله پلاستيكي به نام كونولا يا انژيوكت صورت ميگيرند .
4- معمولا به بيماران براي انجام تنفس بهتر ، دستگاه تنفس مكانيكي متصل مي كنند . با استفاده از اين دستگاه ، تعداد تنفس ها و عمق ان ها تنظيم ميگردند .
5- پس از تمام شدن عمل جراحي بيني گوشتي در تهران ، بيمار لازم است مدتي را در اتاق ريكاوري كه از مجموعه اتاق هاي عمل به حساب مي ايد . قرار گرفته تا تاثيرات ناشي از تزريق داروي بيهوشي يا بي حسي به مرور زمان كم شود . در اين مدت وضعيت دستگاههاي حياتي بدن ، به خصوص دستگاههاي قلب و عروق و تنفس به وضعيت عادي باز خواهند گشت . پس از طي شدن اين دوره بيمار به نخش منتقل خواهد شد .
پس از بيهوشي با توجه به شرايط بيمار ، نوع بيهوشي يا بي حسي عمل جراحي انجام شده و داروهايي كه در طول درمان استفاده شده اند ، ممكن است حالت هاي مختلفي در بيمار تجربه شود . البته حالتهاي پس از بيهوشي تا حد زيادي به وضعيت سلامتي بدن بيمار نيز بستگي دارد . در اغلب موارد به خاطر وجود مواد ارام بخشي كه در اين داروها وجود دارد بيماران حس خوبي را تجربه ميكنند .
نكته مهم پس از بيهوشي اين است كه براي راه رفتن بعد از عمل حتما بايد از شخص كمكي استفاده كنند ، كاهش ناگهاني مدت و اثرات ديگري كه ناشي از تزريق داروي بيهوشي است ، احتمال سرگيجه و از دست دادن تعادل را در پي خواهد داشت .
سوالات متدوال


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۲:۲۹ توسط:جراح زيبايي بيني موضوع: نظرات (0)